Sandra hänger på blogg trenden:

Såg att Amina hade gjort en sån här lista och har sett att även
en del andra bloggerskor gjort det så jag hänger väll på jag med:
i brist på annat.

Årets bästa:
Alanya, helt solklart!
Årets värsta:
En jävligt bra vän försvann, dock inte från jorden men ur mitt liv.
Årets händelse:
Att jag för första gången i mitt liv var utomlands och där träffade jag
den finaste killen man kan ha på alla sätt och vis!
Årets resa:
Då måste jag nog svara Alanya igen!
Årets dag:
22 september <3
Årets present:
Mitt fina guldhalsband.
Årets tårar:
"censur"
Årets personer:
Amina, Sherif, Jennie, Lollo, Kessan, Marielle, Amanda,
måste också säga M..
Årets låt:
Hm.. den var svår, vågar jag inte svara på.
Årets film:
Inte en blekaste..
Årets bok:
Pojken som kallades det.
Årets lögn:
Oj oj.. räknas vita lögner?
Årets kyss:
Första kyssen med min älskling.
Årets natt:
Finns för många för att skriva ner.
Årets ord:
Måste nog "härma" Amina lite där och säga att vi nog kom
på de allra flesta sjuka orden i Turkiet.
Årets skämt:
Lurade morsan att jag blivit kickad från jobbet, haha.
Årets mysigaste:
När jag får ligga i famnen på den jag håller kär och bara vara..
Årets längtan:
Sommar och flytta (som jag snart ska!)
Årets månad:
Juni, JULI, agusti <3
Årets gräl:
Måste varit nått med morsan..
Årets beroende:
Cigaretter, godis och dålig mat?
Årets vill ha:
MYCKET KÄRLEK, ett gymkort, och en jävla massa pengar, haha.
Årets frisyr:
Kort svart, långt svart, fantasifullt?
Årets roligaste:
Peace and love, Alanya och alla resor till göteborg och mitt nya jobb!
Årets tråkigaste:
Vintern..
Årets vårminne:
Hm.
Årets överraskning:
Jag vet inte.
Årets vinterminne:
Finns många.
Årets sommarminne:
Finns tusen.. älskar sommaren det är då allt bra och roligt händer,
men jag säger peace and love och såklart Alanya!
Årets läskigaste:
Spökvandringar i läskiga hus.
Årets konstigaste:
?
Årets absolut bästa kompis:
Amina Sollie, alltid.
Årets roligaste personer:
Amina sollie och Jag, faktiskt, HAHA!



Kommentarer
Postat av: amina

Haha, borde egentligen ändra min sista! Klart som fan det bara är du & jag som är roligast. Önskar verkligen vi får uppleva fler minnen tillsammans som kan toppa våra balkongkvällar i Alanya. Om det ens går!

2009-01-08 @ 21:36:18
URL: http://aminasollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0