Vardagsmat?

Nu sitter jag här igen, har klickat in mig på alla bloggarna som jag brukar
läsa, kollat aftonbladet.. oj, jag glömde facebook..

Ätit har jag gjort idag också, och förutom att ätit så har jag varit och jobbat.
jag har druckit varm choklad ur kaffe atoumaten och tagit några cigg,
jag har sms:at med vännerna hit och dit och pratat med min pojkvän,
duschat har jag gjort, tjatat med mamma om onödiga saker, sett brorsan
sitta och sura vid matbordet, här har jag setat, och grubblat över vad jag ska
skriva i bloggen, tänkt en massa har jag också gjort idag.

Ja, jag kan fan inte komma på en enda sak som inte händer iprincip
varenda dag, samma sak varje dag?
Eller vänta, en sak, vi fick punktering på bilen idag(?)
räknas det eller är det också vardagsmat.. Nä, de händer ju inte varje dag,
kan ju inte räknas, eller?

Imorgon ska jag i alla fall träna.

Ihelgen åker jag till Göteborg, fyfan va skönt och slippa se den här
gråa trötta staden, uh. JAG BEHÖVER SOMMAR!

vilket skit inlägg.

Nu skickade i alla fall min lilla vän Lollo sms så nu ska vi ses,
yes, jag älskar att sitta och tjabbla en massa goja.



Bilden har inget samband med texten,
jag är bara jävligt sugen på det som finns på bilden just nu,
dock inte sanna uppe i hörnet, Haha :)


Kommentarer
Postat av: Grazze

fan vad skoj med gbg. andra avenyn föfan ;D kanske du blir med om du har tur ;)



btw, ledsen att ja kommenterar så jävla mkt, har tråkigt bara typ. Vardagsmats dag ungefär.

2009-01-21 @ 19:05:24
URL: http://majiaanyberg.blogg.se/
Postat av: Sanna

Fin bild! :P Ha så mysigt med gubben din.

2009-01-22 @ 22:32:20
URL: http://sannaholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0