Back to reality

Yes yes, as usal :)

Idag har jag jobbat första dagen på mina nio dagar som jag har att
ta itu med.. Det har gått bra, jag var på golvet och det märks verkligen att jag
sitter i kassan mestaldes, jag blir så jävla slut i benen.. Haha..

Kom hem och slängde in en pizza med mozarella i ugnen och så la jag mig
och titta på tv, och det är här jag ligger nu.. Kollade lite på Sverige - Albanien
men bytte till efterlyst istället..

Imorgon kommer familjen hit, mamma pappa och brorsan och käkar tacos vid
sju tiden, det blir trevligt! Måste ju tacka för städningen på något sätt :)

Saknar Sherif redan, har bara gått en dag. 24 timmar ungefär för att vara exakt.
Livet är hårt ibland men jag vet att jag kommer komma dit nångång och det är
huvudsaken, vet bara inte när men jag hoppas det blir snart!

Nej nu ska jag forsätta kolla på Efterlyst sen ta en dusch och sova.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0