Det regnar här i Borlänge idag

Regnet bara öser ner, och det är Söndag.
Det finns ingenting att göra och det är bara skit på Tv,
kan det bli bättre? :)

Nej men tråkigt som fan, hatar Söndagar.. Fattar inte hur Söndagar
kan vara så tråkiga!?

Har i alla fall varit till Kuppan med Filli idag, köpte väl två linneklänningar(?)
och ett par till jeans leggings, love it, sitter så skönt om maggen ;) Haha.
Så fikade vi på Waynes Coffe och jag fick en morotskaka som det var svin
mycket gegg på, mådde nästan lite illa efter den.. Sen så åkte vi till jobbet
där köpte jag, tre ljuslyktor, rätt fina som jag tänkte ha i min lilla hall.

Och nu så ligger jag här på soffan med datorn på magen och har
skit trökigt.. Väntar på att mamma eller pappa ska ringa och säga att dom
är klara på kuppilolen så man kan åka dit och fördriva några timmar!

Yä yä, hoppas ni har en roligare Söndag,

Pöss Babes.



Tänk om man kunde gå runt där och steka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0