Tröttis är jag idag

Igår så var det ett fullspäckat schema skulle man väl kunna säga.

Dagen började med att jag och jennie åkte ner på stan för att kolla
på Marre och Fia när dom gick modevisning, dom va så fina så :)

Så drog jag hem.. Låg på soffan en halvtimme innan jag hoppade in i
duschen, sen så drog jag hem till Marre där hon skulle fixa håret på mig
inför kvällen :) Sen bar det iväg på Filipinsk afton med Marre, Becca och Fia,
där käkade vi asgod mat och kollade på upträdanden, de var najs prajs.

Efter den goda maten så var det dags för PARTY!
Och det blev det, hemma hos Sandra.
Vi förfestade där och sen var det ju menat att vi skulle till stan och dansa
loss lite men ironiskt nog så var det bara jag och fia som hamnade där,
men vi hade roligt i alla fall :D

Så nu ligger vi här, jag och fia, smått utslagna och har nyss käkat gorme middag
som bestod av: makaroner och kötttbullar, känn på den ni! Haha.

Fia ska dra sig hemmåt snart för hon ska jobba,
och jag är så GLAD att jag är ledig, jag ska ligga här i min soffa hela dagen och
bara glo på tv och vara lat. Haha..

Snart kommer BABY! :)
Bara några dagar kvar.. <3

Tv:n kallar, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0