Och så var det söndag, igen?

Veckorna går så sjukt jävla fort, ingen aning vart dom tar vägen?
Hinner knappt med känns det som..

I alla fall, igår var jag ju som sagt på kräftskiva, det var trevlans, sen så gick
vi ner på S2 och slog klackarrna i taket, hade faktiskt grymmt kul!
Träffade Janina (som man inte sett på tusen år) och hennes polare nere på stan
också så vi hängde med dom typ hela kvällen :)

Just nu sitter jag nere hos mamma och pappa, har varit här en stund idag och
bland annat käkat, orkade jussum inte laga någon mat idag.. Haha, men faktiskt
så är jag inte bakis alls utan bara trött som satan!

Väntar bara på att det ska bli torsdag så jag får träffa älskling igen, saknar honom
redan sjukt mycket! Och på torsdagen när jag kommer ska jag och Zahida gå och
se den nya filmen "Prinsessa" som nyss kommit ut, den verkar bra!

Aja, här får ni en trött bild på mig.
Ha ha ha.



Jag gaggar med fia i telefon,
därav fjortis bilden.

Kommentarer
Postat av: zahida

jaa de låter kul :) puss

2009-09-14 @ 17:09:49
Postat av: mamma

du får fixa till datorn ploppar upp massa msn hela tiden

2009-09-14 @ 18:47:13
Postat av: sandra

ja men mamma ta bort de då?

2009-09-14 @ 21:46:51
Postat av: janina

kul hade vi och det måste hända oftare!

2009-10-01 @ 18:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0