Borde jag ta upp bloggandet igen?

Jag har funderat och funderat fram och tillbaka om hur jag ska göra i denna fråga.
Jag är kluven. Blogga eller inte blogga. Om man bloggar så ska man blogga och inte
bara sluta, som jag har gjort ett antal gånger, så om jag bestämmer mig för att fortsätta
så kommer jag att fortsätta. Vad tycker ni?

Mitt liv har väl inte förändrats särskilt mycket sen sist jag skrev.. Vad jag kan komma på i alla fall?
Jag jobbar kvar på Biltema, har min kärlek femtio mil bort och umgås så mycket jag kan med vännerna.

Jag söker jobb i Göteborg som jag gjort en längre tid och hoppas snart på att få
flytta ner till min älskling!

Så lägg en kommentar om ni vill att jag fortsätter att skriva,
annars lägger jag nog ner.. på heltid.


Kommentarer
Postat av: amanda

fortsätt att skriva. ;D

2010-02-17 @ 21:15:29
URL: http://amandaandersson.blogg.se/
Postat av: lisa

keeeeeeeep on writing :D

2010-02-17 @ 21:29:07
URL: http://lllissie.blogg.se/
Postat av: Susanne

Du skulle bara våga sluta skriva då du ;P <3

2010-02-17 @ 23:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0