Då var det time to sleep

Jahapp, då var även denna dagen avklarad.
Idag har jag varit riktigt trött mest hela dagen.. Vet inte riktigt vad det
beror på men jag antar att det är vädret och all den här j*vla snön,
kan det inte bara sluta snöa så våren kommer någon gång!

När jag kom hem från jobbet så tog jag tag i dammsugningen och disken
och lagade sen lite mat, lax, potatis, sås och grönsaker. Smaskens blev det!
Jag gillar lax. Det är lätt, gott och nyttigt.
Efter det så var det bara att ta tag i disken på nytt.

Sen så följde jag med Manda till affären och handlade lite så åkte vi hit
och drack en massa tèe och blev pinknödiga. Vi smackade i oss lite cocos bollar också,
och kollade på reprisen av - en annan del av köping och nått klipp från blåsningen.
Nu har hon nyss åkt hem och jag känner mig ganska startklar för sängen..

Såg att min mamma hade kommenterat att jag bott här i nästan exakt ett år nu,
och det stämmer väl ganska så bra :) Och ja mother, jag tycker det går bra, men nu
har jag tröttnat på detta och vill till storstaden!

Men nu säger jag.. Sweet dreams everybody!


Kommentarer
Postat av: amanda

en rättelse, mumsmums. d; höhö.

men det var trevligt att komma och hälsa på dig!

2010-02-18 @ 23:27:50
URL: http://amandaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0