Dags för lite uppdate då kanske

Jag börjar redan svika bloggen, haha..
Men nu ska vi ta en liten uppdatering angående helgen här!

Som sagt.. Jag jobbade ju hela helgen, men efter jobbet i lördags
så hängde jag med till Maria på jobbet i alla fall, hon som skulle ha fest som jag skrev
om. Jag och Carro åkte till vårat ljuvliga Max först och körde en drive, sen hem till
mig och gjorde oss iordning för lite partaj :)

Och det blev riktigt trevligt, vi snackade, lyssnade på musik och sen började
hennes karl och hans kompis och spela gitarr, så jävla mysigt!
Så vi alla satt där och hade allsång, as kul va det :D

Va dock lite seg på jobbet igår men det gick bra.
Sånt man får ta och det är ju självförvållat.. Haha.

Så ligger det till.

Nej nu ska jag fortsätta tvätta och pilla lite här hemma, och sen försöka
laga ihop nån mat.

Puss sålänge.




Idag har jag och hjärtat mitt varit tillsammans i 1 år och 5 månader <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0