Friday night

Nu är det sjukt mycket snö ute, och jag höll på att trilla typ trettifemtusen
gånger på vägen hem från mamma och pappa, örkent mer?

Jobbat har man gjort idag som sagt, sjukt segt på jobbet nu.. Inga kunder
eller någonting känns det som, men överlevde i alla fall :)

Efter jobbet bestämde jag mig för att åka hem till mor och far och titta
på film. Pappa skulle jobba så det blev bara jag och mamma.
Det blev en - Johan Falk film, plus en massa snask! Faktiskt riktigt
bra dom där Falk filmera.. Finns ju lite ögongodis i dem filmerna också:
girls, ni vet vad jag snackar om! Nog om det.

Imorgon blir det jobb igen då i alla fall och efter jobbet funderar
jag på att följa med resterande gäng från jobbet hem till Maria
på lite Pardie, hon har nämligen fyllt år :)
Men jag har fortfarande inte riktigt bestämmt mig..

Jag är skittrött.
Så jag ska lägga mig nu. Puss och Godnatt!


Kommentarer
Postat av: amanda

hon har bara svarat på något jag skrivit till henne. :)

2010-02-19 @ 23:52:15
URL: http://amandaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0