Godmorgon vänner

Då har man nyss vaknat då och här sitter man, framför datorn
och tv:n på kanal fem - vakna med the voice och det är Katrin
som gästar, älskar henne, hon är bäst!

Ska väl snart försöka peta i mig lite frukost och sen bege mig mot
jobbet.. Känner inte för det, faktiskt. Men men.. Vi har fått en ny kille
på jobbet, han kommer från Göteborg, eller varberg? Men han har i alla fall
jobbat i Göteborg. Kanske ska prata med honom idag och kolla om han har
några "kontakter" som kanske kan hjälpa mig.

Efter jobbet ska jag hem och dra en sväng med dammsugarn (lät ju.. bra),
så blir det lite disk och matlagning så kommer Mändie sen :) <3

Nej, nu har jag inte tid att sitta här mer och dega,
vi hörs då!

Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: pernilla

Godmorgon!

2010-02-18 @ 08:54:54
URL: http://pernillaedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0