Okej, jag kör!

Jag har saknat detta, det har jag.
Och jag fick ju i alla fall två kommentarer så.. Det är i alla fall två som läser
min blogg och kanske min kära mamma, hon läste ju förut när jag var aktiv, haha.

Vad ska man skriva nu då?
Hm.. Jag kan ju börja med att gå ut med ett hett bio tips: FARSAN!
Snälla ni, alla som inte sett den, gå och se den! Ni kommer få er ett gott
skratt och träningsvärk i magen, jag rekomenderar den verkligen!
Och enligt min mening så slår den Cops och Jalla Jalla med hästlängder. ;)
Tror inte det var en enda tyst sekund i biosalongen..

Pju, vad ska jag skriva om mer då.. haha.
Amanda kommer hit imorgon kväll och dricker te och snackar lite goja, det blir
mys, har inte träffat henne på länge och man lär ju passa på när hon inte är ute
i svängarna. Hon var nämligen nyss i Thailand och snart ska människan till Maldiverna.
Och jag.. Jag är inte ett dugg avensjuk ska ni veta!

Kom hem från Sherif igår.. Skit att komma hem men det finns inte så mycket mer man
kan göra än att gilla läget lixom, fan va jag älskar den killen!
Det var alla hjärtans dag när jag var där nere och vi gick ut och åt på resturang och sen
bowlade vi med hans familla :) Fick även träffa hans moster från Tyskland som jag inte tidigare
träffat, pirrigt och spännande men det gick som på dans :)

Nej nu pladdrar jag bara på här.. Börjar knega klockan tio imorgon så jag ska nog kanske
bege mig mot min "sängkammare V.S Garderob".. Men vi hörs då, imorgon hoppas jag.



Jag har gjort Comeback!

Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis på namnsdagen! Nu har du bott i egen lya i precis 1 år tror jag, och det har ju gått bra eller hur?:-)

2010-02-18 @ 17:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0