Snö så man spyr

Usch f*n va jag är trött på att vakna och titta ut genom fönstret
och de första man ser är att de snöar.. Ännu mer!?
Bara mer och mer snö, när ska de ge sig?
Jag vill ha vår så man kan glida runt i converse och någon snygg jeans
eller skinn jacka. Men det känns som att man kan glömma det på ett tag.

Ska väl bege mig in i duschen snart sen äta lite frukost. Jobb 12 - 20.15 idag
men det ska nog gå bra om jag piggnar till.

Vad ska ni göra idag?

Saknar min Sherif, och det är inte ens en vecka sedan jag åkte..
Men vad säger man, livet är hårt eller?

Jusste, pratade i alla fall med den nya killen Fredrik igår, han sa att han skulle luska
och dra i lite trådar sen säga till om han visste något. Det låter ju bra i alla fall :)

Nej nu har jag inte tid att sitta här, vi hörs.. Tonight.




Observera att här finns ingen sol. Och har inte funnits på åratal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0